الأحد، أبريل 06، 2008

مبروووووك ...لعبده الرااااااااايق

اخواتى المدونات اخوانى المدونين
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

الضاحك الجميل جدا عبده الرايق صاحب اجمل ابتسامه على النت كما ذكرت من قبل اذيع له اليوم فى التاسعه وعشر دقائق على اذاعه البرنامج العام تدوينه جميله جدا بعنوان بلاها فول ...هالعب جولف فى برنامج انت تسأل والكمبيوتر يجيب
وسبق ان تكهنت له بمدونه باسمه رائعه ... رغم انه شغال يطالبنى بفلوس سلف
وبجد انا دخلت مدونه الراااايق حسيت بقبول شديد للمدونه
كما تم اختيار تعليق بطوط حبوب كا ظرف تعليق فى التدوينه
بطوط حبوب يقول...
ههههههههههههههههههههههه اعزمه على حسابه مستر رايق قوله ان فى الوقت ده فى السنه عيب الواحد يدفع اى حاجه وضيفه موجود دى عاده فرعونيه بدل ما تستلف منا هههههه
24 مارس, 2008 07:22 م


بس على فكره
احبابى الكرام
اى واحد او واحده يدخل مدونه الرايق ..الرجاء ترك محفظته خارج المدونه
هو مش حرامى
لكن
شغال سلف من خلق الله .. عامل زى المشار طالع واكل نازل واكل
هو طبعا بيقرع علينا
وبيفشر كتير
وفاكر الكادر هيجيله يحلله كل مشاكله ويخليه غنى
لكن
ده عشم ابليس فى الجنه
والرايق هو الموظف الوحيد فى مصر اللى شغال فى مكان ومش عارف هو بيشتغل ايه
رغم ان المدير بيحبه ومقعد الموظفين كلهم على مكاتب وهو على السلم
علشان بيعمل الملفات طيارات وصواريخ ومراكب ورق
على العموم
مسيرك يا رايق تعرف انت شغال فى الحى بتعمل ايه
انا مش هاطول عليكم
مره اخرى
مبروووووووووووووك للرااااااااايق

هناك 106 تعليقات:

صوت من مصر يقول...

بوست هايل بجد
ومبروك للرايق

الباحث عن الحقيقة يقول...

احجز الاول
تااااااااااانى تعليق

الباحث عن الحقيقة يقول...

هههههههه
مبروك يا عم الرايق
البرنامج العام حته واحدة
طب خليهم حتتين

عبده الرايق يقول...

سانك يو مس فرنسا
اكيد لما سمعتى البرنامج بتجرى ناعم معايا علشان اسلفك
نو
نو
نو
لا انتى ولا بطوط ولا وزه
انا هاسلف حبيبى خالد همس الاحباب
واعزمه علشان ينسى بولو
شكرا مره تانيه يا فرنسا هانم يا ست الكل

حـــــدوتـــــة يقول...

السلام عليكم
كل اضراب وانتى طيبة
والاضراب الجاى اشوفك يا رب على جبل عرفات
مبروك للاستاذ عبده
وعقبال ما اشوف مدونتك على الجزيرة
بس مش بتاعت احمد السقا بتاعت قطر
سلالالالالالالالالالالالالالام

سلوى يقول...

فعلا مدونه مستر رايق جميله

ويستاهل كل خير
وبوستك عنه جميل منك برنسيس

دمتم بكل خير وسلام

مهندس مصري بيحب مصر يقول...

مبروك لعبده الرايق

المستنصر بالله يقول...

مبروك للرايق انا لسه هادخل على مدونته
واشوف ايه الاخبار
عقبال مدونتك استاذتنا

Empress appy يقول...

اشمعني لما ذاعوا ليه محدش قالى مبروك وانا مالي بقي انا مخمصاكي ذاعوا ليه بوست الاقاليم طلعت اجدع من العواصم

انا خلاص مخمصاكي مش اكلمك تاني انا حتي سجلتها

دكتور حر يقول...

عقبالك يا خالتو

عالبرنامج العام والخاص والجزيره كمان

بحبك يامصر يقول...

مبروك يارايق

mohand يقول...

الف مبروك

Asmaa mahaba يقول...

هههههههه شكلك حتقسمى معاه يا خالتو
وحاطه اللينك دعايه
اه انا كمان ممكن احط اللينك واهو الفوله تتقسم
تحياتى ليكى سومه_87

كلاكيت تانى وتانى يقول...

انا جيت بس اقولك انى بقرا كل بوستاك
بس والله مشغولة لشوشتى
مبروك لكل عقل وفكر جيد
تحياتى

http://kasperb4.blogspot.com/ يقول...

الف مبروووووووك لعبده الرايق
انا داخل اهو

بطوط حبوب يقول...

انا اسمى جه جنب اسم عبده وفى مدونه فرنسا
انا هدبح حد من العيال من كتر فرحتى تفتكر اختار مين؟؟؟

خايف من الحقيقة يقول...

مبرووووووك للرايق ويارب يشتهر ويبطل سلف

وبجد تسلم روحك الجميله وشياكتك يا برنسيس التدوين

بنت الصالحين يقول...

ماشاء الله

طيب والله حلو

طيب بيدوهم فلوس دول يافرنسا
علشان المسكيه مسسز رايق

اصلها هي الوحيده المبتلاه
هههههههههههههههههههههههه


ربنا يصبرها علي عبده الرايق

مبروك يارايق وعقبالك ياخالتو

Doba يقول...

مستر رايق ده رايق خالص واحلى حاجة مسز رايق المتخلفة والله هو اصلا شربات يستاهل كل خير وانتى كمان يا فرنستى

مجموعة كده عندها خفة دم مش معقولة
ربنا يباركلى فيكم
يا غاليين قوى

تحياتى
هبة
======
تفتكرى لو روحنا عندهم هنلاقى نيسكافيه ولا ناخد تيك اواى

آفاق الحرية يقول...

مبروك ياحاج عبده
عقبالك يافرنسا هانم

خمسة فضفضة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف الف مبروك للرايق وعقبالك يا فرنستي الغالية

عاشــــــ النقاب ـقــــة"نونو" يقول...

الف مبروووووووك
يارايق
وعقبالك يا فرنستي
انما قوليلي بتعرفوا ازاي انهم هياخدوا تدوينات يذيعوها وبتعرفي منين هيذيعوها امتى؟؟
معلش اصلي انتي فاهمة بقى
ههههههههههه

رئـــــيسـة حزب الأحلام يقول...

مبروك للرايق وانا عملولى انا كمان حلقة بس ماسمعتهاش عشان ماكنتش اعرف ميعاد البرنامج ويخسارة ماسمعتوش

صيدلانيه طالعه نازله يقول...

مبروك لعبده و عقبال ما نشرب شربات الكل هنا عندك يا مجمعه الحبايب

صحفية روشة يقول...

انتى على طول شغاله تشليف وتريقة كدة
دمك سكر
مبروك للرايق
سلام

Malk Almasria يقول...

بجد بوست جنان ومدونه هايلة ودة رايى دايما


تحياتى

ملك المصريىة

همس الاحباب يقول...

مبروك للرايق طبعا
اتا قلت برده الرايق ده ايوصل وايبقى مدير سلم قد الدنيا
انا قدمت السبت ولقيت الاحد اضررررراب هههههه
بس اخفى شوية يا خالتو عن الرايق انتى سيحتيلوه قوى
ههههه
شكرا ليكى على التنهئة وده مش غريب على خالتو وقلبها الكبير
تحياتى خالد

غير معرف يقول...

انا وصلت

التعليق رقم 27

انتي اول تعليق عندي وانا رقم 27

يالهوي عالتخلف

المهم ازيك يافرنسيسا عاملة ايه
اسكتي يافرنسا عالفضيحة مش انا اكتشفت النهارده وانا ببص عالزوار ان في واحد منن اسرائيل دخل عندي المدونة
بئيت مستهدفه يافرنسا!

مبروك يارايق
الرايق رايق والله ياجدعان
مشرفنا والله
عقبال مااشوفك مع محمود سعد
ويستضيفك فالبيت بيته ده ويقولك اشرب العصير يارايق

ههههههههههههههههههه

ألف مبروك بجد وفرحتني كتير

فرنساااااااا
نايس لفته من يو صاحبة واجب انتي

Desert cat يقول...

مبروك للرايق
عقابل كدا يارب السى ان ان

Unknown يقول...

ههههههههههههه
جميله مدونته

ابن حـجـر الـعـسـقـلانـى يقول...

الف مبروك يا أبو الروقان .. و عقبال ما تطلع فى السى إن إن .. و لا بلاش الأمريكانى .. نخلينا فى العربى

عقبال ما تطلع فى الجزيرة

Tamer Nabil Moussa يقول...

تسلمى على البوست فرنسا


ومبروك للرايق


تحياتى

مواطن مصرى نايم يقول...

مبروك للرايق
بس برضوا
اسلوبك رائع فى سرد الحوار
تحياتى لحضرتك
eslam

بنوته مصرية يقول...

هههههههههههه

مبروووووووك للرايق
بجد يا فرنستي صاحبة واجب

قوليلي اخبار السويس في الاضراب ايه

خدي بالك انا جمبك هنا في الاسماعليه هههههههه


تحياتي لكي
رودي

غير معرف يقول...

أختى العزيزة/فرنسا
و الله أنتى جميلة الروح و نبيلة أنتى مكتشفة مواهب ،لى سؤال هو الرايق غاوى سلف ليه؟
أبو خالد

دعاء مواجهات يقول...

انا عن نفسى بمموت فى الرايق لأنة فعلا راايق مووت بحب اوى أقرأ كل اللى بيكتبوا هو تحفة

وانتى كمان تحفة يافيفى

نورتى مدونتى
بس عندة عتااب ازاى تيجى بدون ما تدينى خبر

كنتى لازم تقوللى علشان نفرشلك المدونة وردد وفل وحرير كمان

اقولك حاجة سهلة قبل ما تيجى ادى وزة خبر وهى هترنلى ع الموبايل وتعرفنى اوكى

سلالااام ياقمرى

walaa يقول...

فعلا مبروك للرايق بفرح قوى لما اقلاقى المدونين كلامهم بيوصل وبيتسمع
على الرغم انى معرفش مدونته بس هدخل واعرف ايه الاخبار دى
تحياتى ولاء

فرنسا هانم يقول...

صوت من مصر
شكرا على كلامك عن البوست
ومبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

الباحث عن الحقيقة
ماشى يابو حميد

فرنسا هانم يقول...

الباحث عن الحقيقة
بجد هو يستاهل
مدونته ظريفه فعلا

فرنسا هانم يقول...

عبده الرايق
اه يا نكار الجميل
اعمل لك بوست لواحدك وادفع الشىء الفلانى وفى الاخر تقولى بجر ناعم ؟؟؟؟
ابقى قابلنى بقى لو سلفتك بريزه واحده

فرنسا هانم يقول...

حــدوتـــة
فعلا كل اضاب واحنا طيبين
اما عن الجزيره
هيكون الاتجاه المعاكس
وانا على كرسى
والرايق على كرسى
لانى ضد مبدء السلف اللى هو عايش بيه

فرنسا هانم يقول...

Salwa
يعنى اختيار موفق ؟؟؟؟؟؟؟
الحمد لله
تحياتى لكى يا سلوى

فرنسا هانم يقول...

مهندس مصري
الف مبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

المستنصر بالله
انا عشمى فى ربنا ان كل المجموعه الجميله بتاعتنا تبقى كلها نجوم فى عالم التدوين

فرنسا هانم يقول...

appy
انت عارفه غلاوتك عندى قد ايه
ولو انا كنت اعرف
كنت كتبت تهنأتى بحروف من دهب
انتى اختى بجد وده شرف ليا

khobayb يقول...

ألف ألف مبروك له

وألف شكر ليكي إنك عرفتيني على المدونة الجميلة دي

---

شكرا جزيلا

فرنسا هانم يقول...

دكتور حر
شكرا دكتورنا
واتمنى اشوف مجموعتنا كلها فى قمه المدونات

فرنسا هانم يقول...

بحبك يامصر
مبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

mohand
الف مبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

somaa mahaba
لا انا بحذرك
الا الرايق
لانه الوحيد اللى لو قسمتى معاه هتقسمى الديون

فرنسا هانم يقول...

كلاكيت تانى وتانى
انا مقدره ظروفك
وعارفه مشاغلك
وربنا معاكى
بس عشمى انى اطمن عليكى باستمرار

فرنسا هانم يقول...

آلام وآمال
بس خلى محفظتك بره

فرنسا هانم يقول...

بطوط حبوب
مين ؟؟؟ مين ؟؟؟ مين ؟؟ مين ؟؟؟
اقولك
الرايق احسن ضحيه

فرنسا هانم يقول...

خايف من الحقيقة
يبطل سلف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انا اشك
تموت الغازيه وكعبها بيرف

فرنسا هانم يقول...

عاشقه الفردوس
موضوع الفلوس ده معرفشى فيه
لكن
لو بيدوا فلوس كان الرايق حجز عندهم يوميا

فرنسا هانم يقول...

Doba
نسكافيه عند الرايق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لااظن
لا اظن
لا اظن
الرايق اخره حلبه حصى
وشكك كمان
احنا لما نروح ناخد معانا تموينا
تحياتى يا هبه

فرنسا هانم يقول...

آفاق الحرية
الله يخليك وعبقالك انت كمان

فرنسا هانم يقول...

خمسة فضفضة
وعبقالك انتى كمان يا دكتورتنا الغاليه

فرنسا هانم يقول...

nonoymm
هما كانوا كاتبين تعليق عند الرايق انهم اختاروا له تدوينه وسوف يذيعوها يوم الاحد 6 ابريل وانا قرأت التعليق وانتظرت الميعاد
لانى بحب مدونه الرايق

فرنسا هانم يقول...

رئـــــيسـة حزب الأحلام
مفروض انهم بيدخلوا مدونتك ويخبروكى بالميعاد

فرنسا هانم يقول...

صيدلانيه طالعه نازله
امين يارب
نشرب شربات الكل
نفسى كل مجموعتنا الجميله دى تبقى فعلا كلها نجوم فى عالم التدوين

فرنسا هانم يقول...

صحفية روشة
تريقه اه
لكن سلف لا
وانا لما كتبت التدوينه دى ماكنشى قصدى تريقه
انا حبيت اهنىء صديق باسم وضاحك وجميل

فرنسا هانم يقول...

Malk Almasria
شكرا ليكى يا ملك
ومنورانى دايما

فرنسا هانم يقول...

همس الاحباب
انا حبيت اهنيه
وقلت الكلام اللى مكتوب فى مدونته
وبعدين هو اللى مسيح لنفسه
انما برضه هو عسل

فرنسا هانم يقول...

نوره الخشن
مش لفته لطيفه منى ولا حاجه ده واجب
والرايق صديه يستاهل
اما عن الاسرائيلى اللى دخل عندك
انا هاروح اشوف ايه القصه

فرنسا هانم يقول...

Desert cat
هو فعلا يستاهل

فرنسا هانم يقول...

أنا إنسان
فعلا يستاهل

فرنسا هانم يقول...

ابن حجر العسقلانى
فينك يابن حجر الدنيا مقلوبه عليك
والباحث عامل جايزه نص كبايه شاى للى يدله عليك
انت عملت حاجه ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عموما انا رفضت الجايزه
وقلت لو برميل شاى لا يمكن اعترف
لكن لو عرض كبايه نسكافيه محترمه مش عارفه موقفى هيبقى ايه

فرنسا هانم يقول...

Tamer Nabil
مبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

مواطن مصرى نايم
شكرا لك
ومبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

بنوته مصرية
السويس هاديه جدا جدا
ومتحسيش ان فى اضراب ولا حاجه
بس انا كنت مضربه
وسمعت برنامج الرايق الساعه تسعه وعشره
اهلا بجيرانا الاسماعلاويه
تحياتى يارودى

فرنسا هانم يقول...

أبو خالد
ماهو ده اللى مجنن كل اصدقاؤه
هو غاوى سلف ليه ؟؟؟؟؟؟؟
وهيسدد منين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فرنسا هانم يقول...

دعاء مواجهات
انا هابلغ وزه ازاى
انا كنت لسه بتسأل عليها
هى غايبه بقالها كام يوم
وانا عارفه النت عندها بيعطل
ارجوكى
طمنينى عليها
وقوليلها
خالتك نفسها تطمن عليكى
وعموما
انا متشكره على كلامك الرقيق يا دعاء

فرنسا هانم يقول...

walaa
وعد من خالتك هتعجبك مدونه الرايق

فرنسا هانم يقول...

خبيب
لا شكر على واجب احنا كلنا فى مركب واحده
ولازم نفرح لبعض
ونفسى مجموعتنا تبقى احسن مجموعه

آخر العنقود يقول...

مبروك للراااااااااااااااايق

وعقبالك ياخالتووو ياعسل ياااااااارب

بس اول مرة اعرف ان الروقان بيجى بنتيجة
:)

ربنا يخليكى ياخالتو

غير معرف يقول...

مبروك للرايق ولفته جميله منك يا خالتوووووووووووووووو
بطه

فرنسا هانم يقول...

آخر العنقود
عبقالك يا اخر العنقود ياسكر معقود
ومبروك للرايق

فرنسا هانم يقول...

بطه
مبروووووك فعلا للرايق

أحلام عمرنا يقول...

بوست جميل يا فرنسا هانم
بصراحه انا مبسوط اوي لمرورك
بس كان نفسي تعلقي على كل مواضيع وهما تلاته بس وتقوليلي رأيك بصراحه في كل موضوع
بصراحه انا بيعجبنتي اسلوبك جدا وانتقاداتك واتمنى ان تنتقديني
وعلى فكره انا من السويس يعني بلدياتك خلي بالك مني بقى

المستنصر بالله يقول...

سيدتى الفاضله لكم اسعدنى متابعه حضرتك لى وان تكونى اول تعليق
هذا شرف كبير لى
بوركتى سيدتى الكريمه

المستنصر بالله يقول...

سيدتى الفاضله لكم اسعدنى متابعه حضرتك لى وان تكونى اول تعليق
هذا شرف كبير لى
بوركتى سيدتى الكريمه

Unknown يقول...

استاذتنا
ربنا يبارك في حضرتك
الف مبروك للرايق ,وشعور رائع من حضرتك ,وياريت الناس كلها تحب الخير لبعض كده
جزاكم الله خير

simple girl.. ..simple dream يقول...

يا بختك يا عبده يا رايق
الست فرنسا هانم على سن ورمح هى اللى بتعملك الدعاية بنفسها

اوعدنا يارب

غير معرف يقول...

ربنا يروقو كما و كمان

ba7re يقول...

هههههه
بوست تحفة
و مبروك مبروك مبروك يا رايق
مدونته جميلة اوى
سلام
يافرنسا هانم :)

رئيس جمهوريه نفسى يقول...

الف مبروك لعبدو الرايق ولابى وعقبالك يا خالتى فرنسا وانتى اهله لها ان شاء الله عما قريب
محمود

غير معرف يقول...

مبروك

عبده الرايق يقول...

انا جيت امسى عليكى مس فرنسا

عبده الرايق يقول...

على فكره انا ملاحظ ان وزه غايبه

الـسـيـدة نـون يقول...

فرنستى الجميلة

تقبلى شكرى على ردك لغيبتى
وتقبلى اعتذارى عن اى كلمة جارحة اتوجهتلك من تعليق مجهول عندى

شكرا ليكى جدا
اختك خيخة

غير معرف يقول...

اه والنبي يافرنسا ابئي شوفي ايه حكايته ده بس وعد مني لو دخل تاني هحبسه فالمدونة وألم المدونين كلهم ونرنه علقة سخنة

وصاحبة واجب طول عمرك ياعسسسسل

فرنسا هانم يقول...

أحلام عمرنا
ساعات انتقادات خالتك فرنسا بتكون شديده لكن
ماشى يا عم
طالما انت من السويس
مرحبا بك فى مدونتك

فرنسا هانم يقول...

المستنصر بالله
انه من دواعى سرورى اخى الكريم

فرنسا هانم يقول...

الفاتح الجعفري
انها ابسط تعاليم ديننا الحنيف اخى الكريم
وكلنا كالجسد الواحد

فرنسا هانم يقول...

simple girl.. ..simple dream
واى واحد او واحده انا بقدره ومتابعاه هعمله اجدع دعايه
تحياتى لكى

فرنسا هانم يقول...

عبدٌ من عباد الله
اللهم امين

فرنسا هانم يقول...

ba7re
فعلا مدونته جميله

فرنسا هانم يقول...

رئيس جمهوريه نفسى
وانت اولنا ياريس محمود

فرنسا هانم يقول...

hend...hanady
مبروك

فرنسا هانم يقول...

عبده الرايق
وانا ملاحظه كده وبقول يمكن النت عندها فاصل

فرنسا هانم يقول...

بت خيخة وأى كلام
انا لما جيت من الشغل لقيت تعليقك عندى
ومشفتش رد الغير معروف الجارح عنى
يبقى كلامه للزباله
وانا اسفه انى شتمت بالفاظ خارجه فى مدونتك
لانى لو كنت فى الحقيقه وكنت شايفه الغير معروف القذر ده قدامى كنت قتلته
واقسم بالله ان اعصابى كلها اهتزت

فرنسا هانم يقول...

نوره الخشن
حكايته انه انسان او انسانه اقذر من القذاره
وانا مشفتش رده عليا
والحمد لله انى لم اراها

غير معرف يقول...

فعلاً يافرنسيس ده اجبن من انو يرد بكلمة هما دوول اليهود

تحياتي ياعسل ومستنية بوست جديد

المدير يقول...

والله جميل جدا

الف شكر فرنسا
واتمنى زيارة مدونتى http://aeame.blogspot.com/